کدهای نابالانسی لباسشویی
پس از ۷ سال رابطه و در شب عروسی؛ واکنش جالب یک مرد ژاپنی وقتی تازه فهمید ۲۵ سال از همسرش کوچکتر است
اگر وسایل برقی مانند هندزفری در ماشین لباسشویی باشد چه اتفاقی می افتد؟
یکشنبه ۱۱ شهریور ۰۳

اگر وسایل برقی مانند هندزفری در ماشین لباسشویی باشد چه اتفاقی می افتد؟

اگر یک وسیله الکتریکی به ماشین لباسشویی ختم شود چه باید کرد؟
عمل فوری: دستگاه را خاموش کنید: اگر متوجه شدید که اواسط چرخه است، بلافاصله ماشین لباسشویی را متوقف کرده و دستگاه را خارج کنید.
دستگاه را خارج کنید: دستگاه را با احتیاط از ماشین لباسشویی خارج کرده و آن را بررسی کنید.
خشک کردن و تمیز کردن دستگاه: کاملاً خشک کنید: قطعات جداشدنی مانند باتری ها را بردارید و بگذارید دستگاه کاملاً خشک شود. از یک پارچه خشک و جاذب استفاده کنید تا تا حد امکان آب را حذف کنید. روش خشک کن: دستگاه را در ظرفی حاوی بسته های برنج نپخته یا ژل سیلیکا قرار دهید تا رطوبت را جذب کند. حداقل 24-48 ساعت در آنجا بگذارید.
اجتناب از گرما: از سشوار استفاده نکنید و دستگاه را در زیر نور مستقیم خورشید یا فر قرار ندهید، زیرا گرمای بیش از حد می تواند باعث آسیب بیشتر شود.
تست دستگاه: بازرسی: پس از خشک شدن کامل، دستگاه را برای هر گونه علائم قابل مشاهده آسیب بررسی کنید.
تست: اگر خشک و سالم به نظر می رسد، آن را روشن کنید و ببینید درست کار می کند یا خیر. نکات پیشگیری جیب ها را چک کنید: همیشه تمام جیب ها و محفظه های لباس ها را قبل از قرار دادن آنها در ماشین لباسشویی چک کنید.
نقطه تعیین شده: یک مکان مشخص برای وسایل الکترونیکی کوچک داشته باشید و همیشه هنگام درآوردن لباس آنها را در آنجا قرار دهید.
روال شست و شو: یک روال برای بررسی مجدد همه لباس ها و کیف ها قبل از شستن ایجاد کنید.
در بیشتر موارد، دستگاه های الکتریکی مانند هدفون هندزفری برای مقاومت در برابر شرایط داخل ماشین لباسشویی طراحی نشده اند و آسیب آب اغلب غیر قابل برگشت است. بسیار مهم است که با بررسی کامل جیب های لباس قبل از شستن از این وضعیت جلوگیری کنید.
اگر وسایل الکتریکی مانند دستگاه های هندزفری (گوشی بلوتوث، گوشی سیمی و غیره) به ماشین لباسشویی ختم شود، چندین نتیجه ممکن است که اکثر آنها منفی هستند.
در اینجا پیامدهای احتمالی وجود دارد: آسیب به دستگاه آسیب آب: اتصال کوتاه فوری: آب می تواند باعث ایجاد اتصال کوتاه در قطعات الکترونیکی شود که منجر به خرابی فوری می شود.
خوردگی: با گذشت زمان، قرار گرفتن در معرض آب می تواند باعث خوردگی بردهای مدار داخلی و کانکتورها شود که منجر به آسیب دائمی می شود.
آسیب فیزیکی: ضربه: غلت خوردن ماشین لباسشویی می تواند باعث آسیب فیزیکی به قسمت های ظریف دستگاه شود، مانند شکستن بدنه، آسیب رساندن به سیم ها، یا کنده شدن اجزای داخلی.
آسیب باتری: نشتی: اگر دستگاه دارای باتری داخلی باشد، قرار گرفتن در معرض آب می تواند باعث نشت، تورم یا حتی ترکیدن باتری شود و وضعیت خطرناکی ایجاد کند.
خطر انفجار: در موارد نادر، باتری ممکن است در صورت اتصال کوتاه توسط آب منفجر شود.
خطرات برای ماشین لباسشویی گرفتگی و انسداد:
قطعات کوچک: قطعات کوچک دستگاه هندزفری ممکن است از جای خود جدا شوند و به طور بالقوه سیستم تخلیه ماشین لباسشویی را مسدود کنند یا به مکانیسم های داخلی آسیب برسانند.
خطرات الکتریکی:
اتصال کوتاه: اگر دستگاه باز شود و باتری یا مدار داخلی خود را در معرض دید قرار دهد، به طور بالقوه می تواند باعث ایجاد خطرات الکتریکی در خود ماشین لباسشویی شود.
خطرات برای پوشاک رنگآمیزی:
مواد شیمیایی باتری: اگر باتری نشت کند، ممکن است لباس داخل ماشین لباسشویی لکه دار یا آسیب ببیند. رنگ ها و پوشش ها: هرگونه رنگ یا پوشش روی دستگاه هندزفری نیز می تواند لباس ها را لکه دار کند. برای تامین قطعات ماشین لباسشویی خود می توانید با فروش اینترنتی قطعات ماشین لباسشویی اینجا کلیک کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.